سنسور مپ توسان

سنسور مپ توسان جنس اصلی هیوندای توسان در فروشگاه لوازم یدکی هیوندای و کیا پاسارگاد یدک برای خرید با ما تماس بگیرید با شماره: 33914805

تلگرام: @pasargadydk

هیوندای موبیس، (به انگلیسی: Hyundai Mobis) شرکت خودروسازی کره‌ای است، که در زمینه تولید و عرضه انواع خدمات، قطعات و تجهیزات خودرو، برای دو کمپانی هیوندای موتور و کیا موتورز فعالیت می‌نماید

 

شرکت هیوندای موبیس در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول، کره جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره معامله می‌شود.

هیوندای موتور، (هانگول: 현대 자동차 주식회사 و هانجا: 現代自動車株式會社) شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ(بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تاسیس شد.

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.