اخبار خودرو

کیا سورنتو جدید

کیا سورنتو جدید

کیا سورنتو جدید کدامند؟

می توان گفت یکی دیگر از خودرو های لوکس، اتومبیل های شرکت کیا می باشد که ساخت کشور کره است. خودرو سورنتو یک خودرو شاسی بلند محسوب می شود. امروزه به دلیل گرانی همگی خودرو ها بیشتر مردم روی به خرید خودرو های کیا آورده اند باید بگوییم که کیا سورنتو جدید دارای امکانات و آپشن های مناسبی می باشد که سبب فروش زیاد آن در بازار نیز شده است.

پلترم اختصاص در سورنتو جدید

اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم باید بگوییم که پلت فرم خودرو طی سال تغییر پیدا میکند به عنوان مثال در سری جدید سورنتو انعطاف پذیری بیشتر بوده و خودروها نسبت به قبل تر مستحکم تر نیز ساخته و تولید شده اند. ناگفته نماند که در سری جدید خودرو های سورنتو وزن خودرو کمی کاهش پیدا کرده است. هم چنین تغییرات دیگری نیز در آن انجام شده است که صورت زیر می باشد.

تغییرات در موتور و گیربکس سورنتو جدید

از آنجایی که در هر سالی خودرو های کیا که تولید می شوند دارای یک سری تغییرات می باشد به طور کلی خانواده اتومیل کیا دارای یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو با گیربکس هشت دنده اتوماتیک می باشند اما در کیا هیبریدی که جزء سری های جدید می باشد موتور آنها توربو 1.6 لیتری 4 سیلندری همراه با یک موتور الکتریکی نیز می باشد. بسیاری از افراد این سوال را دارند که این خودرو دارای چه اسب بخاری می باشد در پاسخ باید بگوییم که 59 اسب بخار می باشد.

مصرف سوخت سورنتو جدید

از آنجایی که مصرف سوخت برای همه ما حائز اهمیت می باشد اما با توجه به تحقیقاتی که بر روی این موضوع انجام شده است پی بردیم که مدل هیبریدی آن بسیار کم مصرف می باشد از همین رو برای استفاده در شهر توصیه می شود.

مصرف سوخت سورنتو جدید

زیبایی سورنتو جدید

تغییر در کابین و راحتی سواری و فضای بار

برای همه ما حائز اهمیت می باشد که کابین خود چقدر فضا دارد. فضای کابین هر خودرو با خودرو دیگر متفاوت می باشد. البته طراحی کابین ها مختلف می باشد به عنوان مثال برخی از خودرو های کیا دریچه تهویه آنها لوزی شکل نیز می باشد

سیستم ایمنی و کمکی راننده

ایمنی خودرو می تواند تا حد زیادی سلامت راننده و سرنشینان را تضمین کند. از مهم ترین تجهیزات کیا سورنتو جدید می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

 

سیستم ایمنی و کمکی راننده

فضای داخلی کیا سورنتو جدید

  • ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از لاین
  • کروز کنترل هوشمند

امکانات الکترونیکی و هوشمند کیا سورنتو 2021

امکانات یا آپشن های نسل های جدید کیا سورنتو جدید برای مشتریانی که قصد خرید این خودرو را را دارند بسیار مهم است از مهم ترین این امکانات می توان می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

  1. نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی در پشت فرمان
  2. سیستم دید 360 درجه
  3. پورت شارژ یو اس بی
  4. رادیوی ماهواره ای

ناگفته نماند که سورنتو ها به دو شکل وارداتی و شرکتی می باشد و هر کدام از آنها مزیت خاص خود را دارند برای اطلاعات بیشتر در مورد کیا سورنتو جدید به سایت ما نیز مراجعه کنید تا با مزیت آن آشنا شوید.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره کیا سورنتو جدید بیان شد پی بردیم که در سری های جدید این خودرو کمی از نظر ظاهری و آپشن و حتی از نظر خودرو کمی تغییر پیدا کرده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. مصرف سوخت کیا سورنتو جدید به چه صورت می باشد؟
    باید بگوییم از نظر مصرف سوخت بسیار سوخت آنها کاهش پیدا کرده است.
  2. سیستم ایمنی و کمک کننده خودرو سورنتو جدید چیست؟
    شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از لاین نیز اشاره کرد.
  3. امکانات و مجهزات خودرو سورنتو جدید چیست؟
    از مهم ترین امکانات می توان به سیستم دید 360 درجه، نمایشگر دیجیتالی نیز اشاره کرد.
4.2/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *