اخبار خودرو

هیوندای ازرا 2020 معرفی شد

هیوندای ازرا

هیوندای ازرا یا گرنجور مدل ۲۰۲۰ با طراحی الهام‌ گرفته از خودروی مفهومی لوفیل روژ رونمایی شد و به‌زودی در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود.

هیوندای آزرا یا گرنجور مدل ۲۰۲۰ که رونمایی شد، نسخه‌ی فیس‌لیفت و بازطراحی‌شده از سدان بزرگ محرک جلو به شمار می‌رود که خودروساز کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. گرنجور جدید چهره‌ای به‌شدت الهام‌گرفته از خودروی مفهومی هیوندای لوفیل روژ  دارد و یکی از اولین خودروهای طراحی‌شده تحت دوران مدیریت لوک دانکروولک، مدیر واحد طراحی گروه هیوندای است.

هیوندای گرنجور به‌جای طراحی جلوی محافظه‌کارانه در مدل‌های کنونی، اکنون مجموعه‌ای از چراغ‌های جلو نازک در ترکیب با جلوپنجره‌ی پر از قطعات الماس به رنگ متالیک را به کار می‌گیرد، که برخی از آن‌ها به‌عنوان بخشی از گرافیک منحصربه‌فرد حالت رانندگی در شب روشن می‌شوند.

2020 Hyundai Grandeur azera / هیوندای آزرا گرنجور

به‌نظر می‌رسد تغییرات در قسمت جانبی و عقب خودرو کاملا چشم‌گیر نیست؛ اما این خودرو نه‌تنها ۶۰ میلی‌متر طول بیشتری (۴،۹۹۰ میلی‌متر) دارد، بلکه دارای ۴۰ میلی‌متر فاصله‌ی محوری بلندتر و ۱۰ میلی‌متر عرض بیشتر است.

در داخل هیوندای آزرا ۲۰۲۰ با داشبورد جدید و سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بزرگ ۱۲/۳ اینچی لمسی و همچنین میله‌های افقی شبیه به فولکس‌واگن پاسات که از طریق دریچه‌های هوای مرکزی و جانبی متصل می‌شوند، روبه‌رو خواهیم شد.

سایر تغییرات شامل صفحه‌نمایش لمسی ثانویه با اندازه‌ی کوچک‌تر برای دسترسی بیشتر به سیستم تهویه، صفحه‌نمایش کاملا دیجیتال ۱۲/۳ اینچی، کنسول مرکزی جدید و غربیلک فرمان جدید برگرفته از مدل اخیر هیوندای سوناتا می‌شود.

چند پیشرانه در گرنجور جدید در دسترس خواهد بود؛ از جمله این موارد می‌توان به پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲/۵ لیتری اسمارت‌استریم ، پیشرانه‌ی هیبریدی ۲/۴ لیتری، پیشرانه‌ی ۳/۰ لیتری با سوخت ال پی جی و پیشرانه‌ی خورجینی ۶ سیلندر ۳/۳ لیتری با قدرت۲۸۵ اسب‌بخار اشاره کرد.

2020 Hyundai Grandeur azera / هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای گرنجور ۲۰۲۰ اواخر ماه جاری میلادی در بازار کره جنوبی به فروش می‌رسد.

 zoomit :منبع

 

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *